Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Michal Řehoř - 1A krmiva
Na Královkách 930, Kuřim, 664 34
Sklad - Kout 195, Kuřim
tel: +420 730 541 159 objednávky, podpora
fax: +420 736 248 939 expedice, reklamace
info@1acz.cz
IČ: 65343913

NOVINKY

arr3OTEVŘENÁ OBJEDNÁVKAPřipravili jsme pro Vás novou službu Otevřená obednávka, se kterou již nemusíte myslet na...

Zboží v akci

naše cena 899 Kč (36 EUR)
skladem
naše cena 899 Kč (36 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 899 Kč (36 EUR)
skladem
naše cena 899 Kč (36 EUR)
skladem


 



OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamace
Reklamační řád internetového obchodu DELGOURMET.CZ

 

V ojedinělých případech se může stát, že u Vámi zakoupeného zboží se vyskytnou vady. Kdy má zboží vady stanoví ustanovení §2161 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Jedná se například o případy, kdy věc nemá vlastnosti popsané prodávajícím nebo výrobcem, věc se nehodí k účelu, který pro její použití výrobce uvádí, případně věc není v odpovídající hmotnosti nebo množství.

Práva z vad věci se uplatňují u prodávajícího spol. Michal Řehoř – 1A Krmiva., IČO: 65343913, Kuřim, Na Královkách 930, 664 34, www.delgourmet.cz, info@delgourmet.cz, mob. tel.: 736 248 939, 730 541 159.

Odpovědnost prodávajícího z titulu vad zboží je upravena v jednotlivých ustanoveních zák. č.89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „OZ“).

Podle ustanovení §2165 odst. 1 OZ je Kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Práva z vad nelze uplatnit v těchto případech:

  • u věcí prodávaných za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci

Lhůta pro uplatnění vad běží ode dne převzetí zboží.

Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném spotřebním zboží ve lhůtě  dvaceti čtyř měsíců od převzetí vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, nebo běžným opotřebením má v této lhůtě právo zboží reklamovat. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u spol. Michal Řehoř – 1A Krmiva. Reklamované zboží je vhodné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Vyřízení reklamace

Před odesláním reklamovaného zboží kontaktujte spol. Michal Řehoř – 1A Krmiva, posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je v případě, že je odběratel spotřebitelem třicetidenní (dle zákona č. 634/1992 Sb.). Rovněž v případě, kdy není odběratel spotřebitelem, se spol. Michal Řehoř – 1A Krmiva, snaží vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Reklamovaný výrobek prosím důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Nejvhodnější je použít originální obal daného výrobku, pokud jej nemáte, použijte jakýkoliv jiný vhodný obal, který splní ochranou funkci před poškozením. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (fakturu), průvodní dopis (můžete případně použít vzorový formulář) s pokud možno co nejpřesnějším popisem závady (uveďte rovněž za jakých okolností se závada projevila, jak k ní došlo, za jakých podmínek se závada projevuje apod.) a kontaktní údaje. V případě poškození zásilky může dojít k zamítnutí reklamace.

Výrobek zasílejte na adresu:

Michal Řehoř – 1A Krmiva, Na Královkách 930, 334 34 Kuřim.

Před odesláním zboží nás můžete kontaktovat a zkonzultovat vhodný způsob zabalení výrobku a vhodný způsob přepravy na telefonu 736 248 939.

Postup v případě, že Vám dorazí poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a spol. Michal Řehoř – 1A krmiva. na telefonu 736 248 939  nebo na e-mail info@1acz.cz . Reklamovat je nutné celou zásilku.

DPD

oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 841 700 700

Postup v případě záměny nebo dodání nekompletní zásilky

V případě, že je Vám doručen jiný výrobek, než ten který byl Vámi objednán nebo zásilka bude nekompletní, kontaktujte spol. Michal Řehoř – 1A Krmiva na e-mail info@1acz.cz nebo volejte na zákaznickou linku 736 248 939

Do e-mailu uveďte:

  • číslo objednávky nebo faktury
  • popis doručeného výrobku

Reklamační protokol

Reklamační protokol spol. Michal Řehoř – 1A Krmiva., ke stažení.